Jamie is off to France

My sweet darling...

Idag ska Jamie iväg till Frankrike på skidsemester med sin familj. Jag som avskyr skidåkning och snö bestämde mig istället för att spendera halva veckan här hemma i England och även lite i Sverige.
Fyller 25 år nästa lördag (6e februari), så eftersom Jamie och hans familj kommer spendera hela den dagen i bilen den dagen så skulle min födelsedag bli ensam och jävlig. Det va då jag bestämde mig för Sverige och att fira med dom bästa är ju perfekt.

Eftersom jag har underbara vänner så lyckades jag övertala 3 utav dom att komma till mig ikväll. George, Andy och James. Sen på måndag kommer Markus och Christian hit från Sverige. Skönt att man kan åka med dom tillbaka till Sverige sen. Finns inget tråkigare att resa ensam. Ingen att förgylla flygturen med. Haha.


Jag fick jobbet i centrala London föresten.  Härmed är jag nu Svensk säljare åt företaget CCI ltd. Underbart! skit bra lön oxå för att vara London. £10 (123sek) i timmen + provision. 28 dagars paid holiday med. <3
Mitt jobb ligger precis vid The British Museum och The Cartoon Museum. SOHO, Here I come!

Annars har jag inte så mycket att berätta mer.



Ingen snö i London nu som tur är. Dock hörde jag att det finns massa i Sverige så nu strax ska Jamie och jag iväg och shoppa skor till mig eftersom mina inte är direkt täta för snö. Sen blir det lunch ute och lite shopping på Sainsburys. Sen blir det att säga adjö för 2 veckor och invänta mina loverboys till vänner. Underbara med sjuk humor, precis som jag!!!


Fått ordnat i lägenheten lite med. SKÖNT!
Tur att Jamie och jag har egen lägenhet utan flatmates. Skulle krivera om den dagen kom.
Hemska Tanke!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0