En galen dag med Karolina

Söndagen har varit till mycket nöje måste jag säga!


Jag mötte upp Karolina vid Café Nero, vi hade varsin te och snackade om precis allt.
Sen frågade hon om jag ville haka på till Westfield (Europas största shoppingcentre). Självklart sa jag ''Ja'' och vi drog hem till henne för att hämta lite stuff, fick till och med inviga toaletten. HAHA! Gästvänliga Karolina ;)

Vi hoppade på bussen nere vid Putney Highstreet och bussfärden gick bra. Vi fortsatte tjata så som tjejer vanligtvis gör. Fort gick det eftersom vi (efter vad jag tyckte bara va några minuter) va framme vid Westfield.

Gick runt och kollade i affärer, Karolina provade gärnet medans jag ''hjärnprovade''. Efter ett tag så kom vi fram till H&M... Sveriges stolthet lixom... gick in där och kollade runt... Karolina försvann in i ytterligare ett provrum medans jag stod och väntade... och väntade... och väntade... ne skojja bara inte så länge faktiskt... jag började spana in lite folk och eftersom vi va på ''männens avdelning'' så fanns det ju en hel del med godbitar... Det va dock en som skiljde sig i mängden... En kort kille, lite mörk sådär med fräck stil... lyssnade på musik gjorde han oxå... hörlurar FTW! Han gick förbi mig där jag stod och väntade på Karolina vid provrummen. log mot mig och jag log tebax och tänkte det va hemskt vad han va knepig... 10 Sekunder senare flockades alla småflickor runt omkring... Jahaa tänkte jag.. märkligt! Karolina kom ut och jag förklarade situationen och hon glodde på killen... Det va tydligen sångaren i JLS. Aston.........    Snacka om att jag va nåååågot generad..... frånt lixom att stöta på en kändis! hahahahaha!!!! men jag fick hålla mig i skinnet och låtsas vidare... Jag och Karolina hade konversationer på Svenska som tur va... kände svetten å paniken..  nu stod han bakom oss preciiiiiis bakom.. i kön.. iiiikk...... kunde inte med att va en 14is och fråga efter autograf eller ta en bild.. hahaha  så löjlig jag är....

Sen efter att jag återhämtat mig med Karolina som min Psykolog så tog vi bussen hem och jag va både pissnödig, hade skoskav och huvudvärk och frös... men fan.... jag har sett en Kändis... i London... det va på tiden ;) HAHA!


Comment of the day:

''-Alltså, Karolina kolla, JLS killen har hörlurar och lyssnar på musik... Säkert hans egna låtar!!!'''

Kan ju bara berätta att Karolina och jag har garvat idag! Väldigt mycket... Men vad säger man? Ett gott skratt förlänger livet!!!!  <3



Karolina (bild stulen från Facebook, sorry biatch!)

 



Westfrield Shoppingcentre (Bild lånad från Google)

 

 


Aston (killen längst åt vänster) träffade jag idag!

Dom blev kända genom Xfactor.

Så mesig jag är!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0