NYA TAG

Idag blir det nya tag!   Efter en vecka hemma sjuk så bestämde jag mig för att säga till jobbet att jag kommer idag....  jag menar orka sitta hemma hela tiden.. när jag har ett jobb jag trivs med så ska man ju va där så mkt som möjligt... jobbet e ju ett andra hem om man säger så.. man spenderar ju en massa tid där....


Äter köttfärssäs och spagetti nu.. mums... skit gott.. jag börja verkligen bli drottning på detta med att laga mat.. finns nog inte så mycket annat roligt...  tänk.. hahahaha


Måste säga att jag hade en underbar Eurovision kväll föresten.. spenderade hela programmet med Carro. Hehe!
Vi satt och smsade varandra och klagade och hejjade.. men vad fick vi för det ? NADA!
Muhahaha  kul hade vi iallafall...!  <3 Min CAJJO!


Grattis syster Vicky som ska ha sitt 3e barn i december...  man får veta mycket nu på senaste tiden... hihi





hopp hopp...  REGN ute...  det va dagens väder prognos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0