Ipod-nano & This day's security job at Gatwick Airport.

En sån får jag i försenad present på min födelsedag av min älskling.
Fick först en PMP spelare... men den sög så får en ipod istället. Dom funkar ju iallafall...
Får den silvriga, vilket jag är glad över... alla andra jag sett med sånna har ju alla möjliga färger... ingen med silver.. sååå  ja....

image273




______________________________________________________________________________





Jaha, vad ska man säga? jobbat hela helgen nu including torsdag + att jag ska jobba i morrn måndag.
Alltså det börjar bli riktigt roligt nu när mina jobbar polare lärt känna mig efter de gånger jag jobbat för nu e alla trevliga och pratar mer. Mest killarna som snackar.....  brudarna står för det mesta och pratar med varandra men whatever lixom. Är iallafall glad över att jag börjar trivas ordentligt.
I morgon har jag en appointment för landside card ( vilket innebär att jag får ett passerkort som säger att jag jobbar inom landside delen)  £50 får jag betala för det... och när jag haft det kortet ett tag (ca 3 månader) kan jag göra en apply för airside (vilket innebär att jag får stå på den delen efter security) Men som sagt, jag trivs vid security nu så jag blir kvar där tills vidare....

HAHA vilket skämt alltså... folk frågar vad jag jobbar som, jag svarar; Security at Gatwick Airport. Dom tror på fullt allvar att jag har pistol och grejer jag ba; eeeh njeeeee jag e ingen Security ''guard'' jag e bara ''security''... HAHA ja herre gud...

Man ser verligen många insidenter, massa folk som hatar mig, oss dom ''gula tröjorna'' bara för att dom inte får ta med vad som helst in. Senast idag va det en fransk familj ( deras tålamod etc) Faaaan vad förbannade dom blev på mig när jag sa att dom bara fick ha med sig ETT handbaggae in endast EN påse... Skrek å svor på mig å jag försökte vara vänlig. Dom pekade och räknade och sa att dom hade EN bag var ( dom va 3) dom hade 6 stycken bags... lixom...  2 per person och 1 per person är tillåtet... jaja, efter många om och men så svor dom åt mig och sa att jag va dum i huvvet... jag log och sa bara . ''-Thank you very much, have a good flight.''  Dom gick förbi och sa inte ett ljud.  HAHA  patetiska folk.    Det va bara en utav de insidenter man råkar ut för.  Jag menar, dom kan bli hur jävla förbannade dom vill men jag gör ju bara mitt jobb. det e inte mina regler, det är BAA's rules. (flygbolagets).




Riiight, I'm off to bed and such. Good Night, see ya later on.


X X X Lexuzlainen or something like thaaaaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0