Tisdagen den 6e November 2007

Idag fyller min stora syster Vicky 35 år... GRATTIS!  kan dock inte vara med att fira henne. Snart jul och då kommer jag till Sverige. Längtar efter min famillj, vänner och... Limmared hahahaha.... lite iallafall...

Besides that....

köpte en grillad kyckling idag som jag fick värma upp i ugnen, kokat ris, men dock hittade jag inte någon sås som såg god ut så...  bbq sås blir det...
Bad Jamie köpa med sig 2 öl hem med så man kan mysa med god mat och öl... inet för att fira något utan just bara för att.

har jobbat 4 timmar idag på morgonen.... Naw, den lilla pojken på 3 år som heter Tom sa såhär:
''-mummy, is Lexie gonna come later this afternoon? I wanna play soccer with her.''  hehe....  så söt.... gillar verkligen barnen....




nu kom Jamie hem..  middags dax.. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0